اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه upvc

اختصاصی از اس فایل پروژه upvc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه upvc


پروژه upvc

-upvc چیست ؟

UPVC مخفف کلمات (Unplasticised Poly Vinyl Chloride) می باشد.  اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پروفیل یو پی وی سی (PolyVinyl Chloride ) است .

این ماده حدود 85 در صد ترکیب آمیره اولیه تولید پروفیل UPVC را تشکیل می دهد .

بر خلاف درب و پنجره های دیگر ، درب و پنجره های UPVC به لحاظ آنکه احتیاج به عملیات ساختمانی ندارند  می توان در آخرین مرحله ساخت پیش از رنگ کردن دیوارها و یا نصب کاغذ دیواری نصب گردند. فقط در هنگام ساخت باید یک قاب فلزی در دیوارها تعبیه گردد تا درب و پنجره های UPVC بوسیله پیچهای مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد.

 

1برخی مزایای درب و پنجره دوجداره و سه جداره UPVC

1- بالاترین عایق حرارتی و بیشترین صرفه جوئی در مصرف انرژی

2- بالاترین عایق صوتی و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی

3- کاهش تابش سرد

4- مقاوم در برابر نیروی باد، باران و طوفان های شدید

5- آب بندی کامل وعدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید

6- درزبندی کامل و جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای گرم یا سرد

7- موثر در حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی هوا در اثر کاهش نیاز به روشن کردن وسایل گرما زای تولید کنندۀ دود و دی اکسید کربن و سوزنده اکسیژن

8- جلوگیری از گرمایش زمین

9- کاهش هزینه اولیه خرید تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به دلیل نیاز به خرید تاسیسات کوچکتر و وجلوگیری از اتلاف فضا برای قراردادن تاسیسات حجیم تر

و...

 

فرمت فایل:doc

تعداد صفحه: 12

سایز فایل:29kb

 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه upvc

تحقیق در مورد تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد دربارة مدیر مدرسه

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد دربارة مدیر مدرسه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد دربارة مدیر مدرسه


تحقیق در مورد تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد دربارة مدیر مدرسه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 95
فهرست مطالب:

ادبیات تحقیق روش تحقیق بحث و نتیجه گیری مطالعه موردی

بررسی عوامل مؤثر در عدم جذب فارغ التحصیلان رشتة مدیریت آموزشی در مدیریت مدارس

اهداف تحقیق

جامعة آماری و شیوة نمونه گیری ابزار تحقیق

اعتبار و روایی نتایج تحقیق

پیشنهادها

ویژگی های اجرای مدیریت دانش در مدارس

کارکردهای مدیریت دانش در مدارس

دانش شخصی در مقابل دانش سازمانی

  • آموزش و پرورش کارکنان و مدیران

شش اصل اساسی یادگیری در جوامع فناوارنه (تکنولوژیک)

محیط های «یادگیری و مهارت آموزی فعال»

مشخصه ها و ارزش آموزش تجهیزات و مجموعه های یادگیری انفرادی فعال

سیستم اجتماعی

خلاصه نمودار: الگوی آموزش کاوشگری

گسترش روحیه کاوشگری در دانش آموزان (از طریق مدارس و جوامع مجازی)

اجرای آزمایشی آموزش به طریق رایانه ای در یک دبیرستان روستایی آمریکا مبانی نظری الگوی «تدریس کاوشگری»

چه ارتباطی بین مدیریت آموزشی و الگوی کاوشگری در تدریس وجود دارد.

خلاصه و نتیجه گیری:

ادبیات تحقیق

تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد دربارة مدیر مدرسه نشان می دهد که اخلاص عمل مدیر، با اعتماد رابطة بسیار نزدیکی دارد. اوچی نیز بر این باور است که برای فراهم آوردن جوّ اعتماد، رهبر باید از خود خلوص نیت و آزادمنشی نشان دهد؛ رفتار خود را در لفافه پنهان نکند و قصد صدمه و آزار به کسی را نداشته باشد تا جو اعتماد و اطمینان ایجاد کند. اعتماد مفهوم ظریفی است و تنها در سایه اخلاص عمل و صدق گفتار و کردار حاصل می شود.

هندرسون و هوی بعد از مطالعة جامعی، سه ویژگی مهم را برای اخلاص عمل مدیر مشخص کردند: مسئولیت پذیری؛ آلت دست قرار ندادن دیگران؛ و چیره دستی در ایفای نقش.

فروم استدلال کرده است تا صاحبان قدرت دست از قدرت نمایی برندارند؛ مانند موجودات انسانی رفتار نکنند؛ و پایه های ترس و تهدید را فرو نریزند، جو اعتماد و اطمینان بر سازمان حاکم نخواهد شد.

از مدیرانی که مسئولیت کارهای خود را می پذیرند و از زیردستان بهره کشی و سوء استفاده نمی کنند، در حکم موجودات انسانی و نه قدرت شکنان یاد می شود. رفتار خالصانه و باز رهبر، جوی سرشار از اعتماد و صمیمیت به وجود می آورد.

در ایجاد اعتماد، چند عامل اثرگذار است: یک راه ایجاد اطمینان معلم به شایستگی مدیر یا مشاور، نشان دادن توانایی خود در فراهم آوردن بازخورد مفید و  تشکیل جلسات تبادل نظر مستمر است. به باور اوچی، بدون وجود اعتماد، دقت عمل و صمیمیت، هیچ سازمانی قادر به بقا و رشد نیست. در مدرسه، اعتماد را می توان با افرادی برقرار کرد که بفهمند اهداف و مقاصد آنان با اهداف سازمان و همکاران در دارزمدت سازگار است. این عقیده بر پایة این فرض استوار است که اگر شما ندانید افراد دیگر چه می کنند؛ زبان آن ها را نفهمید و مشکلاتشان را درک نکنید؛ نمی توانید به آن ها اعتماد کنید. اعتماد از طریق برخوردها و تجارب صنفی، شامل برقراری روابط انسانی در بین دانش آموزان،‌ معلم با معلم، مدیر با معلم و مدیر با دانش آموز به طور صمیمانه برقرار می گردد.

مسئولان مجله ای در یکی از کشورهای خارجی، از 75 مدیر موفق و برجسته پرسیدند که یک مدیر قابل اعتماد، چه ویژگی هایی دارد؟ در پاسخ، 147 ویژگی برای مدیر قابل اعتماد مشخص شد، که از آن میان،‌25 ویژگی مهم استخراج گردید. پاره ای از این ویژگی ها عبارت بودند از: کمال؛ ثبات؛ استواری؛ استفاده از قضاوت درست و به هنگام در تصمیم گیری؛ امن و قابل اطمینان بودن؛‌ با وجدان و وفادار به قول خود بودن؛ در رفع مشکلات کوشا بودن؛ داشتن حس مسئولیت پذیری؛ داشتن رفتاری الهام بخش؛ داشتن حس تعاون و همکاری؛ و …


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تحلیل بلوم برگ و گرینفیلد دربارة مدیر مدرسه

تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول


تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 12
فهرست مطالب:

تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول

انواع تورم

مقصود از عصر تشریع

وضعیت تجارى صدر اسلام

پول رایج در صدر اسلام

وزن سکه ها

تغییرات حجم پول

1. تحولات پولى داخلى

الف. ضرب سکه

ب. شکستن مسکوک درهم و دینار

2. تغییرات حجم پول ناشى از فتوحات

نظام پولى صدر اسلام

الف. رابطه وزنى ثابت و قانونى

ب. رابطه وزنى غیر ثابت

 

ج. رابطه قیمتى ثابت بین درهم و دینار

هر پدیده اى که موضوع یا متعلق حکم فقهى قرار گیرد و در صدر اسلام سابقه نداشته باشد, مستحدثه شمرده مى شود(1) و حکم آن را نه در ادله خاص, بلکه باید در قواعد و اصول عامه فقه یا عقل جست و جو نمود. به خلاف مسائلى که در منظر معصومین (علیهم السلام) به و قوع پیوسته و آیه یا روایتى در مورد آن وجود دارد, در این مسائل علاوه بر طرق فوق مى توان از آیه و روایت نیز براى استنباط حکم استفاده کرد. اما اگر پدیده در صدر اسلام وجود داشته و مردم در زندگى اجتماعى یا فردى خود به نحوى با آن مواجه بوده اند, ولى در ارتباط با آن هیچ سوالى از معصومین (علیهم السلام) نپرسیده اند, از عدم پرسش آن ها نیز مى توان حکم فعلى آن را استفاده نمود.
برخى از محققان مسئله وجود تورم و کاهش ارزش پول یا عدم وجود آن در عصر تشریع را یکى از مولفه هاى تعیین کننده حکم ((جبران کاهش ارزش پول)) مى دانند. بعضى با ارائه نظریه عدم تغییر سطح عمومى قیمت ها, حتى قیمت هاى نسبى, مى خواهند نشان دهند که اگر معصومین (علیهم السلام) دستور به جبران کاهش ارزش پول نداده اند, این امر بدان علت است که در صدر اسلام تورم شدید اتفاق نمى افتاد, و گرنه معصوم (ع) به عللى که براى لزوم جبران کاهش ارزش پول وجود دارد, به جبران کاهش ارزش پول حکم مى نمودند.(2) برخى دیگر با ارائه نظریه وجود تورم و کاهش ارزش پول در عصر تشریع, از عدم حکم معصومین (علیهم السلام) به لزوم جبران کاهش ارزش پول, استفاده مى کنند که جبران کاهش ارزش پول جایز نیست.(3)
ثمرات مترتب بر بحث و کاستى هاى موجود در نظریه ها, بررسى صحیح مسئله ((وجود یا عدم وجود تغییر سطح عمومى قیمت ها و قیمت هاى نسبى)) را امرى ضرورى و مطلوب مى نمایاند.
در این نوشتار, تحولات قیمت ها در عصر تشریع بررسى شده, آن گاه ارتباط نتیجه آن با حکم مسئله ((جبران کاهش ارزش پول)) نشان داده مى شود و در بررسى تحولات قیمت ها دنبال پاسخ پرسش هاى ذیل خواهیم بود:
1ـ آیا قیمت ها در صدر اسلام, نوسان محسوس پیدا مى کرد؟
2ـ آیا در صدر اسلام, تورم (افزایش سطح عمومى قیمت ها) رخ مى داد؟
3ـ آیا تورم هاى صدر اسلام تنها کوتاه مدت بود یا در بلند مدت هم رخ مى داد؟
4ـ میزان و شدت نوسانات قیمت ها چگونه بود؟
5 ـ واکنش عرف در قبال افزایش قیمت ها, باز پرداخت دیون, جبران کاهش ارزش پول و ... چگونه بود؟
همین طور برخى از محققان براى اثبات وجود تورم در صدر اسلام از تغییر رابطه قیمتى درهم و دینار استفاده کرده و نتایجى فقهى و اقتصادى بر آن مترتب نموده اند. (4) براى آن که این مطلب به نحو صحیح بررسى گردد, لازم است پرسش هاى زیر در این رابطه پاسخ داده شود:
1ـ آیا رابطه قیمتى درهم و دینار تغییر مى کرد؟
2ـ این تغییرات تنها در کوتاه مدت بود یا در بلندمدت هم پیش مىآمد؟
3ـ این تغییرات از کجا ناشى مى شد؟
4ـ آیا این تغییرات مى تواند دلیل وجود تورم باشد؟
البته برخى از نویسندگان از بحث تحولات قیمت ها در عصر تشریع استفاده هاى فقهى دیگرى نیز مى کنند که ما فعلا در مقام طرح آن ها نیستیم.(5)
روشن است ارائه پاسخ و پرسش هاى مذکور و داورى در مورد وجود تورم و حکم کاهش ارزش پول, نیازمند شناخت وضعیت تجارى و نظام پولى صدر اسلام است. از این رو قبل از بررسى وضعیت قیمت ها ابتدا به جریان پولى وسپس براى ورود به بحث به دو مسئله موضوع شناسى اشاره مى کنیم.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول

تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستمها ( قوطی سازی )

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستمها ( قوطی سازی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستمها ( قوطی سازی )


تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستمها ( قوطی سازی )

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 24
فهرست مطالب:

تجزیه و تحلیل سیستمها ( قوطی سازی )

گام اول

شناسایی و انتخاب مسئله و تعیین هدف حل مسئله

گام دوم

تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف مربوط به مسئله

گام سوم

تعیین راه حلهای بالقوه برای حل مسئله

گام چهارم

ارزیابی و انتخاب راه حلهای مختلف

گام پنجم

به اجرا در آوردن بهترین راه حل

 

گام ششم

 

ارزیابی نتایج حاصل از راه حل اجرا شده

تجزیه و تحلیل سیستمها ( قوطی سازی )

    هدف اصلی ما در این قسمت دستیابی به یک سیستم نظام حل مسئله قوی و پویا در شرکت قوطی سازی شفا می باشد به منظور اجرا و دستیابی به یک سیستم نظام حل مسئله کارآمد، باید مواردی را در نظر گرفت و از کارهای بخصوص در جهت نیل به این اهداف استفاده نمود و راه کارهایی بخصوص در جهت نیل به این اهداف استفاده نمود به این منظور راه کارهایی در این قسمت ارائه می شوند که کمک و بهره گیری از آنها می توان به یک نظام حل مسئله قابل قبولی در شرکت قوطی سازی شفا دسترسی پیدا کرد.

در واقع اساسی ترین و نخستین قدم در این راه تشکیل کمیته نظام حل مسئله می باشد که تمامی اهداف ما در جهت دستیابی و اجرای این نظام در همین کمیته خلاصه
می شود.

این کمیته دارای وظایف متعددی در جهت طراحی و اجرای نظام حل مسئله به عهده دارد.

اعضای این تیم کاری باید از افراد کلیدی هر قسمت کار باشند تا مشکلات را بخوبی بشناسند.

این کارخانه دارای 2 سالن تولید قوطی سر و کف قوطی می باشد که در سالن اول وظیفه تولید سر و کف قوطی نیم کیلوگرمی را بر عهده دارد و سالن دوم وظیفه تولید سر و کف قوطی یک کیلوگرمی را بر عهده دارد.

2 سالن تولید قوطی را بر عهده دارند از تولید سیلندر تا بسته بندی قوطی، که در سالن اول تولید قوطی نیم کیلوگرمی و در سالن دوم تولید قوطی یک کیلوگرمی از تولید سیلندر تا بسته بندی را بر عهده دارد.

یک سالن نیز انبار مواد خام اولیه می باشد و یک سالن نیز انبار ضایعات می باشد.

برای تشکیل تیم کاری می توان از جدول ذیل استفاده نمود.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستمها ( قوطی سازی )

دانلود تحقیق تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون

اختصاصی از اس فایل دانلود تحقیق تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون


دانلود تحقیق تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون

تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی،‌فرهنگی،‌اجتماعی و سیاسی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه تبلیغات بازرگانی به یکی از اصلی ترین منابع مالی رسانه ها تبدیل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پیام های تجاری برانگیخته است. هنگامی که پیدایش رسانه های نوین نظیر ماهواره و اینترنت و پخش فرامرزی و بدون مانع آنان را هم در نظر بگیریم، انگیزه و دلایل نهضت قانونمند کردن تبلیغات بازرگانی صدچندان می شود.

از این رو،‌مدیران و طراحان زندگی مسالمت آمیز جمعی در سراسر جهان حرکتی پرشتاب را به سمت تدوین قوانین تبلیغات بازرگانی آغاز کرده اند. امروز شاهد آن هستیم که افزون بر قوانین ملی،‌تلاش های منطقه ای و جهانی برای پی ریزی نظام مطلوب برای این رشته خاص از علوم ارتباطات صورت می گیرد. بااین حال کشور ما هنوز هم فاقد قانون تبلیغات بازرگانی است و آثار نامقبول این خلا قانونی چنان آشکار گشته است که دیگر کسی منکر ضرورت و فوریت جبران آن نیست.

در این راه استفاده از دانش و تجربه دیگران خردمندانه و لازم است، اما بدون تردید بومی سازی آن و انتخاب الگوی مناسبی که با مبانی حقوقی و دینی ما نیز مغایر نباشد،‌نیازمند «بررسی تطبیقی اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی درجهان معاصر،‌ایران و اسلام» است؛ البته با «یک رویکرد حقوقی».

تبلیغات (Advertising)

در بسیاری از کتب و مقالات علمی در مورد بازاریابی،‌بحث پیشبرد، فروش را به ارتباطات Communication تعبیر کرده اند. در حقیقت نامگذاری فوق دارای یک علت منطقی و رفتارشناسی است.

تبلیغت به معنی انتشار یک پیام به گروه یا گروههای از جامعه به منظور دستیابی به هدف یا اهداف معین بازرگانی ، سیاسی، اقتصادی واجتماعی است. در پیشبرد فروش،‌هدف تبلیغات، هدف بازرگانی است و منظور از آ“،‌اطلاع رسانی و راهنمایی به خریداران بالقوه کالاها و خدمات در مورد کیفیت، قیمت، مشخصات ، مزایا و کالا دیگر اطلاعاتی است که احتمالاً در تصمیم گیری خریدار دارای نقش و اثر مثبت دارد.

بنابراین تا این قسمت مطالب پی بردیم که باید همواره به 3 دسته از عناصر در فعالیتهای بازاریابی عنایت داشت.

دسته اول :‌عناصر مادی محیط یا بازار هدف بود که میتوان مهمترین آنها را جمعیت و خصوصیات آن، توسعه اقتصادی، سرمایه های مالی انسانی وقتی و بالاخره علوم و تکنولوژی نام برد.

دسته دوم : عناصر غیر مدی محیط یا بازار هدف بود که از آن زمره؛ خانواده، نهادهای مذهبی، آداب و رسوم، ارزشها ،‌قوانین ، هنر و زبان و ادبیات را میتوان برشمرد.

دسته سوم : آمیخته بازاریابی نام داشت که به هفت P موسوم است و معادلهای فارسی آنها را باید محصول یا کالا، قیمت ، توزیع،‌پیشبرد فروش، بسته بندی، روابط عمومی وقدرت نامید.

شامل 135 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون