لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه*
فرمت فایل : Word (قابل ویرایش و پرینت)
تعداد صفحه :12
فهرست مطالب
1- مقدمه:
2- مدیریت زنجیره تامین:
3- داده کاوی:
- فرآیند مدیریت دانش:
4
- 1- شناسایی مشخصات مشتریان
- 1.1- میزان خرید:
- 1.2- حجم خرید:
5- بازاریابی دانش مدار:
- 1.3- تاخیر در خرید:
- 1.5- محاسبه طول عمر مشتری:
- 1.6- آینده نگری:
- 1.7- بررسی موفقیت یا شکست برنامه های بازاریابی:
- 2- تجزیه و تحلیل انحراف:
- 3- تجزیه و تحلیل روند:
.3.1- ارزیابی عملکرد محصولات یا برنامه های بازاریابی:
5
6- چالش های پژوهش در مدیریت دانش و بازاریابی:
7- جمع بندی:
منابع:
در مطالعات مدیریت دانش، استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش مفاهیمی جدید و ابداعی می باشند که اغلب در پروژه های داخل کشور چندان مورد توجه قرار نگرفته است. از همین رو تحقیق حاضر با هدف بررسی و تبیین ضرورت ها، کارکردها و الگوهای مربوط به این دو مفهوم و بیان تفاوت های آن ها در سازمان ها انجام شده است. این تحقیق با روش مطالعات کتابخانه ای انجام شده و ابزار گردآوری اطلاعات در آن فیش برداری از منابع پایگاه های اطلاعاتی شبکه جهانی اینترنت، کتب و مقالات علمی فارسی و لاتین و پایان نامه های مرتبط با موضوع تحقیق بوده است. در این مقاله پس از بیان مسئله و اهمیت آن، الگوهای استراتژی مدیریت دانش و الگوهای استراتژی دانش با استفاده از منابع دست اول بررسی شده است. نتایج تحقیق حاضر نشان می دهد با توجه به تفاوت ماهیت و کارکرد این دو مفهوم، سازمان ها برای انجام پروژه های مدیریت دانش نیازمند تدوین استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش خود به صورت جداگانه می باشند. استراتژی مدیریت دانش بر مبنای دسته بندی دانش به انواع دانش آشکار (صریح) و دانش پنهان (ضمنی) تعریف می شود و استراتژی دانش بیان می کند که سازمان چه دانشی را، با چه عمقی، از چه منبعی و از چه طریقی برای پشتیبانی از برنامه استراتژیک خود بایستی کسب نماید.
مقاله بررسی الگوهای استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش در سازمان ها